julias place!

ligger just nu i julias säng och lyssnar på go musik och chillar! skolan idag var som vanligt bara att vid maten åkte julia och malin iväg för att göra moppe provet! fick sen ett glatt sms från de där det stod: yie nu drar vi till donken! och det gjorde vi! ut i spöregnet satt vi tre på varsin moppe och åkte till donken. haha sen åkte åkte jag och julia hem till mig packade lite grejer sen körde vi till henne ska sova här inatt :) och imorgon kör vi moppe till skolan. ska kolla på bio imorgon med klassen, prinsessan? haha aja slipper skolan iaf. nu måste jag dra pussar frida
haha jag kommer ihåg när jag var så glad när jag klarade moppe kortet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0