grillning på G!

dagen igår: först åkte jag till elin, vi åkte till stranden och snacka om massor, mysigt! sen åkte vi och mötte upp jesper och robin och åkte till donken för att fika, glass <3 haha sen åkte vi hem till elin snackade om massor, bestämde att vi skulle grilla med några på kvällen, sen vid grillningen kom även linn och sa hej! gud vad jag har saknat henne! sen åkte vi till donken igen, efter det drog jag och robin till skolan och snackade en stund, sen kom fille adde josef och zombie oxå var på skolan en stund och sen åkte jag och robin till fille efter det åkte jag hem. nu ska jag iväg och grilla igen (om jag hittar dit) sen ska jag sova hos lolo :D kommer inte skriva mer idag utan det blir imorgon! xoxo frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0