Bed time?

Ligger redan i sängen efter dagens hårda arbete och imorgon blir det samma visa igen nästan. Som ni förstår så jobbar jag denna veckan så börjar dagarna klockan 8 inte det roligaste precis men pengarna rullar in som jag verkligen behöver. Efter jobbet idag åkte jag och syster ner till stan för att först hämta hennes körkort som hade kommit och sen körde vi och hämtade Anna för att sen gå ner till stan och köpa nyårs klänning till mig och tro det eller ej men jag hittade faktiskt en i den sista affären vi var i, den var inte alls så som jag tänkte att min klänning skulle se ut som utan helt motsats ville verkligen inte ha en tajt klänning men jo denna sitter tajt hela vägen, jajamen rätt nöjd iallafall men nu gäller det att inte lägga på sig något på magen för då kär man se ut som ett fetto! Haha skriver mer imorgon då även en bild kanske kommer upp på klänningen med, puss frida

Bilder från stugan


Kommentarer
Postat av: malin

Jag saknar dig nått så in i norden <3

http://mauolin.blogg.se/images/2011/tumblr_kvi92mhjp51qa2txho1_500_181392191.jpg

2011-12-29 @ 11:12:36
URL: http://mauolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0