Lov!

godmorgon/middag!
första dagen på jullovet känns inte så dumt! igår efter skolan som bara bestod av en lektion med bara lek så åkte tjejerna i klassen ner till stan för att äta :) sen gick några av oss och kollade på julgrej i kyrkan, trodde jag skulle dö av skratt ett tag, prästen såg ut som en alv m.m haha sen åkte jag och linn hem till henne och efter en stund kom marcus och hämtade oss, när vi kom till annie fixade vi det sista på ''tårtan'' som var till marcus eftersom han fyller år idag :) sen åkte vi in till stan för att lämna adam för att sen åka till skällinge igen, när sen marcus och linn åkte hem gick jag och annie ut på en promenad träffade då Nordan Bob och Nikke, åkte till donken med dom och skrattade som aldrig förr! kom hem vid 12 halv 1 och då gick jag och annie och la oss. vaknade för ett tagsen, själv ligger jag fortfarande i sängen och annie springer runt och städar haha! hon gör mig så stolt! :) får väl se vad som händer ikväll! pussar
du är grym! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0