16år!

ja må mig leva,jag må mig leva ut i hundrade år! :D
haha japp kvällen igår var galen! åkte hem till elin åt god mat och små drack sen kom folket och så satte allt igång!
var hur kul som helst. allt från tårar till stora skratt! vid 12 slaget sjöng alla för mig minnesvärt! åkte hem vid 2 tiden. har dock inte haft en lika rolig natt.... mamma syskonen kom upp och sjungde för mig idag och gav mig även presenter! sen har jag städat och nu väntar jag på att släkten ska komma. senare drar jag mig nog iväg till linda för en chillkväll där grymt! pussar frida

Kommentarer
Postat av: malin

grattis än en gång bästis :* <3

2011-02-12 @ 21:49:22
URL: http://mauolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0