halleluja! :D

igår som sagt var alla 9:or hemma i våran skola och gjorde arbete på datan ist, fyyyyfan säger jag bara! det var värre än att gå i skolan. satt från klockan 10-17 typ helt sjukt. och efter det var det ingen vilan alls nej nej! då var det dags att ta fram son eftersom vi hade prov idag, så satt och plugga tills jag kunde det, när jag sen la mig från det började mitt huvud typ dunka! har aldrig pluggat så mycket i hela mitt liv kändes det som! iaf so provet idag tror jag gick bra! min lärare frågade mig hur det gick när jag lämnade in det(hon är väldigt mycket på mig eftersom hon vill att jag visar allt jag har nu) så sa jag att det gick nog bra. då började hon läsa igenom det och sen gjorde hon tummen upp till mig, så då fick jag en stor lättnad! egentligen skulle jag haft spanska prov imorgon men ska ist in till ps och kolla på estet! så ska göra det efter lovet! awesome eftersom jag inte kunde något! oj vad mycket det blev! aja här får ni något och läsa ni som klagar på att jag inte lägger in något! Hahaha! xoxo frida

Haha bild på mina söta klasskompisar! bilden är från förra året typ. åh nu inser jag hur mycket jag kommer sakna klassen! :(

kläder idag





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0