hey soul sister.

hejsan!
idag var den slappaste dagen på länge! så värt att åka till estet programet!
började dagen klockan tio över 8 på rosenfred, där estetarna hade bild. dom redovisade igenom deras bilder och sen fick vi som var och hälsade på varsitt papper och målade på. gick därifrån vid 10-11 tiden. gick sen på stan och åt m.m där. sen vid halv 1 gick vi mot Ps (pederskrivare skola) och kollade på när ettorna sjungde och spelade upp låtar som dom hade gjort. sen slutade vi, riktigt bra dag om jag får säga det själv! efter det gick jag och pappa till synoptikern och gjorde ett syntest för att jag ska kunna övningsköra så nu är det gjort gött! när jag kom hem tog jag dirr på mig träningskläder och sprang en väldigt kort runda! träffade malin på vägen och snackade med henne en stund! :) xoxo frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0