I just had sex.

har i just had sex låten på huvudet! gaaah måste sluta tänka på den nu, haha iaf idag då.
natten var jobbig! hade mardröm så vaknade med typ panik? var tvungen att kolla runt i rummet så det inte var någon där! aja sen hade jag svårt för att somna om. Skolan var sen helt som vanligt fast på idrotten spräcktes min stora blåsa under foten så kunde inte vara med :( efter skolan åkte jag karin och cornelia till elin babe där det planerades! sen somnade jag och elin i soffan ett tag och sen åkte cornelia till dansen och vid 7 åkte jag och karin hem. nu håller jag på att dö av trötthet! tur att 9:orna i våran skola ska vara hemma hela dagen imorgon! vi ska testa en ny tecknik typ så vi ska arbeta genom dator hemifrån ist och det betyder sovmorgon för mig, gryymt! xoxo frida

frida idag:

grön addidas tröja-thailand
kedje halsband-?
volange linne?- vila
mörka jeans- gina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0