never change.

hejsan!
kalaset igår var det tråkigaste jag varit med om, seriööööst! usch.
åkte inte heller till linda pga att mina föräldrar drack så fick ju sitta hemma och inte göra något!
somnade vid 12 och idag vaknade jag vid 1 av att mamma ropade på mig att jag inte fick sova mer ;)
gick upp åt, och sen tog jag på mig träningskläder för att springa. idag var värken min hjärna eller min kropp på humör för att springa så höll på att dö och spy typ. klarade iaf av rundan utan något av det haha! men tyvärr när jag tog av mig skorna (dööör även oxå av min skoskav sen innan) så ser jag att jag har två feta blåsor under fötterna och kan knappt gå yey!... aja sen tog jag tag i no pappret har prov imorgon och känner att jag kan hälften av det jag ska kunna, så ska snart ta och försöka få in resten i huvudet. Sen blir det mat! xoxo frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0