oj oj oj!

eller ja rättare sagt förlåt! har ju som ni ser inte skrivit här på ett väldigt bra tag!
men jag har haft så mycket i skolan att ta igen så har inte hunnit sitta vid datorn något alls faktiskt!
nu är det äntligen helg, men det blir ingen sovmorgon för mig inte, imorgon blir det upp tidigt för att spela cup i breared kl 08.40 tror jag det var.. har igentligen tagit paus från fotbollen, men nehe tränaren ville ha med mig på cupen -.- iaf sen blir det plugg inför no prov som kommer antingen på måndag eller tisdag? vet inte riktigt vad jenny snackade om. i nästa vecka börjar oxå nationellt prov i svenska. har haft nationellt prov i engelska och vanligt matte prov och även en svenska inlämning sen jag kom hem. skriver mer imorgon! xoxo frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0