städa?

godmorgon!
kvällen igår var lyckad. eller ah hände inte så mycket i slutet och början men när alla var igång så var det en riktigt rolig kväll! åkte hem vid 1 då de flesta åkte hem med. fick även reda på några söta tjejer på festen som läste min blogg riktigt roligt, tack tack! :D vaknade idag vid halv 12, gick upp och trodde jag skulle dö av hunger, men nej mat fick jag inte utan istället en spann med vatten och en trasa av mamma för jag skulle städa inför ikväll då det kommer hit några av mammas vänner. städade lite på toaletten och sen åt jag! när jag sen kom upp till mitt rum insåg jag att det behöver jag nog oxå ta tag i, så det ska jag göra nu! xoxo frida

rätt lätt att ha en ren gaderob när allt nästan ligger på golvet? ;)  (inte alla mina kläder har en gaderob till)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0