ta aldrig något för givet.

hejsan!

idag började skolan med svenska nationella läsförståelse, gick faktiskt riktigt bra kändes det som!
trodde det skulle vara mycket svårare men hoppas det gick bra iaf, efter det var skolan som vanligt.
när jag kom hem åt jag och sen drog jag ut och sprang i det fina vädret och vet ni vad? det var riktigt roligt! jag kände bara hur jag sprang fortare och fortare och det blev bara roligare för varje steg! funderade på att springa ännu ett varv runt kyrkan ni som vet vart jag bor, men ångrade mig för det började mörkna, så blir nog det imorgon ist! dock har jag börjat få små host hoppas det bara är nu. imorgon är det engelska prov som jag inte har börjat träna på men ska göra det så fort jag skrivit klart här. hoppas oxå att helgen blir som planerat! LÄNGTAAAAR! xoxo frida

massa bilder från thailand åååh vad jag längtar tillbaka!

Hahaha första dagen då man kände sig brun? xd

men även en där man var lite brun.

haha pappa och peter sprang upp på scenen och spelade gitarrsolo/trumsolo...

såhär såg våra kvällar/nätter ut, bacardi med cola, även cider all night long!

resturang vid havet.


Phiphi iland

jag johanna och emma hade dock måånga cp ryck under resan, bildbevis häär!





Har många fler! haha men ja dessa får ni nöja er med! ;) hade 3 otroligt underbara veckor i thailand med både familj och vänner! saknar tiden där redan även fast vi hade våra beskymmer ibland, hoppas på att vi åker iväg nästa år igen!

Kommentarer
Postat av: karinbengtsson

snygging!

2011-02-08 @ 19:00:24
URL: http://karinabengtsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0