take it all away

hejsan!
skrev inte igår efter jag kom hem från louice pga att jag bara hann duscha fixa mig äta och sen skulle jag iväg igen! hade jätte mysig kväll hos louice med malin, satt och snackade,kollade film var ute och gick m.m, som sagt när jag sen kom hem så var det att åka iväg igen men denna gången till emelie! skulle egentligen först åka till ida för att vara där på kvällen men det blev så krångligt med skjusen. hos emelie kollade vi(jag,emelie och julia) på 2012 och ja hade en mysig kväll där med! tack alla tjejer! vaknade idag helt död. åkte hem från emelie vid halv 12 när jag kom hem fick jag gå och jobba... imorgon drar jag julia och kanske malin till göteborg för shopping grymt! xoxo frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0