step!

oj så jobbigt! vaknade i morse av sån träningsverk så att jag nästan skulle dö, inte bättre blev det efter step med klassen! grymt jobbigt men dock så kul. efter stepp gick jag elin och karin till blådörren för maaaat! sedan gav vi oss vidare till banken där klassen skulle samlas, där skulle vi sen höra en äldre dam ''tant'' prata om vad banken gör och  så vidare.. efter det var ''skolan'' slut och jag och några andra gick på stan, shoppade ett par träningsbyxor som jag hade igår när jag sprang(de var min stora systers) så jag köpte egna idag, och även en mössa. sen tog jag malin julia och paew en buss hem. sen har jag inte gjort så mycket mer idag, ikväll lägger jag mig tidigt! xoxo frida
detta är step för ni som inte vet, man jobbar på ''brädan'' genom att gå upp och ner med benen i massa olika rörelser och även jobbar man med vikter! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0