Dag 15

Mina drömmar

haha mina drömmar?! en dröm som jag tror alla har är att bli rik! tänkt så skönt det hade varit, inte behöva oroa sig för hur mycket något kostar, att man inte har råd och all shopping! livet hade varit så underbart. men annars har jag väl inga drömmar så får väl se vad framtiden ger mig helt enkelt! ;)
men om man menar drömmar på ett annat sätt så är det alltid en grej som händer innan jag somnar som alltid skrämmer livet ur mig! ni vet sånna där klipp som man blir så inne i så helt plötsligt kommer det upp en tjej som skriker och är as läskig så man nästan dör? sånna bilder får jag alltid i huvudet innan jag somnar, men varje natt ser personerna olika ut! riktigt obehagligt faktiskt. det var mina drömmar! ;)  xoxo frida



såhär ser dom ut!

Kommentarer
Postat av: malin

dina drömmar är ibland riktigt konstiga! ^^ <3

2011-03-30 @ 17:02:53
URL: http://mauolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0