siktar mot stjärnorna!

hejsan!
rätt längesen jag skriv ja... men iaf! nu är det helg och då kan jag skriva lite mer än vad jag brukar!
iaf snön kom men nu är den borta, skönt det! har lämnat min mobil på lagning. la av, as seg touch, och lagg så nu fick jag nog med den! fick en lånemobil men min lilla syster som oxå har lämnat in sin mobil och fick en annan lånemobil började såklart att bråka om vem som skulle ha vilken, slutade med att pappa tog båda... fick då panik(besatt jag vet) så jag började leta, hade simkortet i ena handen och letade med andra sen la jag ifrån mig simkortet någonstans på vägen till att jag hittade mobilerna, så ja leta som en galning (flera timmar) efter simkortet. fick klara mig en hel dag i skolan utan mobil men sen när jag kom hem hade min kära pappa hittat det i papperssoppåsen! puuh, så nu har jag mobil igen! :D

igår var skolan rätt jobbig för mig, även om det inte märktes utanpå så kändes det innuti. det var längesen men kommer aldrig, aldrig sluta tänka på det, en mycket svår tid i mitt liv. Tog iaf mig igenom dagen. idag har jag inte gjort så mycket mer än skolan, ikväll ska här ätas gott och sen hoppas jag på att få ha en liten tjejkväll! vi får väl se! xoxo frida 

Kommentarer
Postat av: malin

VARFÖR VAR SKOLAN SVÅR? GUMMAN...<3<3<3<3<3

2011-03-12 @ 14:05:06
URL: http://mauolin.blogg.se/
Postat av: malin

naaaa.....fy vad tråkigt. <3<3<3 men du är stark. :*

2011-03-12 @ 19:05:46
URL: http://mauolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0