Hejsan hoppsan!

Ja lite snabb info om Helgen som var ;) min syster konfimerade sig, efter det åkte jag till affe där vi drack och chillade, var lite halv stämning i början men sen slutade det faktiskt riktigt bra! Åkte hem sov och sen var det upp för match med flicklaget nästa dag. Vann med 2-1 men det var sjukt så dåliga vi var! Nästan skrattretande. Åkte hem sen gjorde jag nog inte så mycket mer på den dagen, idag var det skola,usch men det positiva är att vi bara går till onsdag denna veckan! Och imorgon är det slapp dag och onsdag vårkonsert så då blir den dagen inte så jobbig heller, nu är det verkligen inte långt kvar innan vi slutar,längtar längtar längtat! Känner redan hur denna sommaren kommer bli bäst! Nä nu måste jag ta tag i son... xoxo frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0