grillning!

blev lite ändrade planer för kvällen och blir ist grillning hos min kära vän annie med vårat ''gäng'', lika glad för det! blir väl lite grogg också. var ute innan med kära syster och tog lite bilder i vårsolen!
idag var det ännu ett sköt om fotbollen idag, efter jag slutade spela fotboll så har alla i min familj i stort sätt varit på mig om att börja spela i valinge. Har varit riktigt emot det men idag orkade jag inte med tjatet längre så ska testa träna med valinge på tisdag, får väl se hur det kommer gå! faktiskt riktigt nervös känns som min kondition är helt borta, upp till bevis nu alltså!

nu måste jag skynda mig, elin är påväg till hajen och ska sen hämta upp mig!
2 bilder från idag när jag och emma fotade plus lite outfit för ikväll!




kör på riktigt krulligt hår idag, för omväxligens skull! ha en bra kväll allesammans!

Kommentarer
Postat av: malin ツ

Vad najs din blogg har blivit! Jag är en av dom som kollat in här i tron om att du ska börja skriva igen och nu så! ;) Puss på dig <3

2012-04-14 @ 21:57:53
URL: http://mauolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0