livet är för kort för att låta tiden brinna.

hade som sagt svenska talet idag, gick bättre än vad jag trodde. det första jag tänkte på när våran lärare sa att vi skulle prata i minst 3-4 min tänkte jag WTF det är hur lång tid som helst?! men när jag var klar med talet för klassen gick allt på 6 min, kändes väldigt bra!

idag har jag sjuka träningsverken, den kom inte igår utan idag. Kan knappt sätta mig ner eller ställa mig upp.. när jag kom hem från skolan är det klart att min stora syster drog ut mig på en jogging runda, ville bara ta självmord gjorde så jävla ont så jag skulle kunna börja gråta, plus hade en jävla tjatande syster som pusha på mig hela tiden som bara blev irriterande i mitten av vägen så slutade med att vi sprang åt varsitt håll så fick springa en lika lång runda fast för mig själv och då gick det mycket bättre även fast det gjorde jävligt ont. sprang iallafall i 52 min, och nu har jag ondare än när jag började haha! klarar inte ens gå känner att dagen imorgon på gekås kommer bli väldigt rolig!

ja imorgon ska vi ha en dag på gekås med klassen, ska lyssna på några som jobbar där och sen har vi fritid. Rätt chill och slutar tidigt så ska övningsköra med pappa sen när jag kommer hem + plugg, prov på fredag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0