Lördag

Såg vilket sött inlägg min käraste linn hade gjort, älskar dig gumman! <3

Igår kom både linn och Elin för att ha en liten myskväll, låg och kollade bb samtidigt med varsin ben&jerry's glass mums! Imorse vaknade vi vid 11 något Elin åkte hem rätt tidigt för att hjälpa till med deras flytt, så jag och Linn låg kvar i sängen en stund. Sen åkte vi upp till Valinge ip för att ta inträde till A matchen. Åkte hem vid halv 3 la oss i soffan frusna med filtar och bara chillade, nu har Linn åkt hem och jag ska snart börja med middagen, efter det blir det duschen och sen kommer Elin ikväll igen och gör mig sällskap, så himla glad att jag har de som mina vänner bäst är dom! Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0