you looking at me but i looking through you.

träffade annie jennifer och elin igår i skällinge, myste lite och var ute och gick. Sen kom ozzy,david och jesper och hälsade på oss stod och snackade med dom en stund sen kom elins pappa och hämtade mig och henne. Efter att ha sovit riktigt uselt i 3 dagar så somnade jag så fort jag kom hem och sov fram till 11 idag. gick upp och tog en apelsin till frukost och la mig sen igen i sängen och satte på senaste avsnittet av bb. Väntar nu på middag som jag hoppas mamma gör snart!

idag får jag se lite vad jag hittar på, riktigt fint väder så vill vara ute nu efter alla regniga dagar! ska nog även träffa annie och jennifer efter annie har jobbat klart. Ikväll hoppas jag på festligheter! riktigt taggad men halsen min blir bara sämre och sämre, fattar inte vad det är med den? har både tagit det riktigt lugnt as länge och ätit pencilin men hjälper ju fan inte.

vi hörs senare njut nu av en dag i solen!!


hej på dig med krullhår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0