det närmar sig!

hejsan!
idag har jag faktiskt hunnit med att göra riktigt mycket! men först ska jag berätta lite om igår, packade och pluggade tills mina kära kompisar kom och hämtade mig, åkte runt och ''gled'' i stan, trodde jag skulle dö ett antal gånger men jag klarade mig! ;) kom hem vid halv 1-1 något. vaknade idag vid halv 11 gick direkt upp och packade färdigt och sen städade rummet och sen ställde mig i duschen! vid 5-6 ska jag till Jennifer och ha taco kväll med annie linn och jennifer då, sen får jag se vad jag gör. kommer bli en riktig fin avslutning innan jag åker, kommer dock sakna alla här hemma men jag ska nog överleva! :) kollade precis på min bästis linns blogg, och såg att hon hade gjort ett så fint inlägg om mig, kommer sakna dig och annie något så fruktansvärt, bäst är ni brudar! love you! nu ska jag gå hör av mig sen pussar frida
förra året när familjen var i thailand :)

Kommentarer
Postat av: malin

Vem tog det kortet? :)

2012-01-05 @ 23:19:35
URL: http://mauolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0