lördag 28 juli

godkväll!
 
ligger just nu i sängen, trött som en gris.. nej men faktiskt helt slut!
igår var vi på fästningen med några kompisar var faktiskt riktigt mysigt, grillade och tjötade :) sen gick vi hem till adam och var där resten av kvällen, min syster kom sen och hämtade mig :)
 
idag var det paintball som gällde, vid 2 tiden åkte vi till paintball banan, hade hur kul som helst och ska helt klart göra om det! även om det gjorde svin ont att bli träffad vad det ändå värt det! ska försöka få med mina vänner och göra det, hade varit så jäkla skoj, plus åka wakeboard måste jag med göra innan sommarlovet är slut!
 
nu ska jag sova, imorgon blir det träning sen hoppas jag även att få träffa min annie som kommer hem! pussar!
bilder från paintballen, lag 1:
mot lag 2:
 
just nu:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0