måndag 16 juli

hallå!
 
min jobbdag är över, eller ja den var redan slut vid 1. åkte in till stan med pappa och tog prover för att kolla vad som är fel på min hals, fick ett typ av asma spray som ska hjälpa mig få fria luftvägar som jag ska ta 4 gånger om dagen + vid ansträning som att springa eller gå.. hoppas verkligen detta hjälper nu!
 
nu ska jag berätta lite om helgen, fredagen fick ni ju reda på men på lördagen, den var grym! hade en grymt bra förfest/fest, dansade som aldrig förr till massa gamla godingar och hade allmänt kul! drog ner till stan sen på kvällen någon gång och träffade även där en kär gammal klasskompis till mig! sen mötte jag på så många andra härliga människor också, vid halv 2 ungefär körde patrik hem mig och jag var riktigt nöjd med kvällen.
 
imorgon blir det åter en jobbdag, kan inte fatta att resan närmar sig med storm steg, bara 27 dagar kvar (snart 26), alltså bara jobb denna veckan nästa vecka och sen några dagar till på nästa igen sen åker jag!!!!
 
nej ska ta och grabba tag i något att äta nu, puss på er mina kära läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0