sköna måndag..

åter igen måndag, för mig stod jobba på schemat. Har aldrig varit så trött som idag, kände mig som en säck potatis som höll på att falla ihop under jobbtiden men tog mig igenom dagen. Direkt när jag hade slutat gick jag och la mig för att sova i 1 timme, har nyligen kollat klart på hannah montana the movie, har aldrig sett den och kände att det kanske är på tiden ;)
 
sitter nu (fortfarande lika trött) i sängen min och ska nog ta mig ner och vara lite social med resten av familjen. Imorgon blir det åter en jobbdag och sen får jag se om jag kan träna senare på kvällen, min hals har aldrig varit värre!
 
Ser det positiva i det negativa om 5 veckor drar jag och min kära vän hannah iväg till rhodos, åh kan inte längta mer än vad jag gör nu! festa bada sola låter grymt i mina öron.
 
puss på er!
 
hotellet som vi ska bo på :)
 

Kommentarer
Postat av: malin ツ

Fan vad najs det låter!!

Svar: haha ja det gör det verkligen! :D
fridaouw.blogg.se

2012-07-10 @ 22:05:24
URL: http://mauolin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0