söndag 29 juli

gud vilken dag! först när jag vaknade imorse var det så otroligt fint väder så jag snackade med linn om att åka in till stan för att ligga på stranden, så packade väskan fick med mig elin och så åkte vi in till stan, dock när vi var inne så förändrades vädret helt och hållet, så jag och elin satt och snackade vid havet för att vänta på linn som tränade innan hon skulle träffa oss, då fick jag och elin en ide om att dra till gekås istället, så vid halv 4 tog vi bussen in till gekås. Fick med mig lite smått hem, hade inte så mycket tid på oss så plockade det man hann med ;) ska nog åka dit en gång till i veckan med pappa och kolla lite med, brukar bli mer köpt då också eftersom det inte är man själv som betalar då ;) ska visa lite bilder imorgon på mina fynd! har iallafall kommit hem tränat och nu ligger jag i sängen.
 
imorgon väntar jobb upp kl halv 7, inget jag längtar efter precis! sen blir det fotbollsträning, den drar igång imorgon och hörde att den skulle vara riktigt jobbig också, gött!
 
godnatt på er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0