tisdag 24 juli

ja jag har ingen fantasi till rubriken så det får bli datum.. ;)
 
iallafall, igår jobbade jag sen efter jobbet åkte jag och träffade elin, åkte ner till stan och åt en baguette på blådörren med kycklingröra, världens godaste man kan äta på stan, skojar inte. sen blev ett ärende gjort också. efter stan åkte vi hem till elin och myste lite, var tvungen att åka hem rätt tidigt eftersom jag började 8 idag.
 
Efter mitt jobbande idag satte jag ute i solen en liten stund, fick rand efter sport bh..fult som fan. Åkte sen och badade med några av mina kära kompisar, blev islängd. kallt som fan. Hahaha ne men hade roligt iallafall åkte hem vid halv 6-6 och tog lite kort på min syster efter det tog jag mig en härligt löprunda med min syster, dock märkte vi att hon inte låg på riktigt samma konditionsnivå som mig så hon började gå redan efter halva rundan.. men jag fortsatte springa hela rundan :) kom hem gjort styrka duschat och ätit.
 
Just nu ligger jag i sängen, trött som ett as! pappa kom nyss och sa till mig att imorgon måste jag börja 7 betyder upp halv 7, fy vad jobbigt! hade tänkt åka till gekås med elin imorgon också, handla lite inför resan och så :) vi hörs mina kära läsare! :)
 
en utav bilderna jag tog på min syster idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0