tisdag 31 juli

herregud, jag kan knappt gå/stå eller sitta.. har någon så grym träningsvärk alltså! igår var det först jobb sen fotbollsträning, visste att han skulle dra på med en jobbig träning nu eftersom vi har haft uppehåll, kom dit hade fys i en halvtimme och sen löpning i resten, trodde jag skulle dö ärligt talat. idag var träningen inte bättre då vi gjorde samma sak förutom att vi spelade en stund också. nu kan jag inte röra mig över huvudtaget och då överdriver jag inte. Jag är glad jag kommer upp ur sängen imorgon då jag ska jobba. jobba, dö lite till då jag rör mig heeeeela tiden.. som tur är har jag ingen träning imorgon men känner att jag ska nog köra egen träning ändå! sen på torsdag kommer pinan igen, men måste erkänna känslan efteråt, den går inte att beskriva så grymt härlig!
 
just nu, jo ligger i sängen chillar lite och ska nog faktiskt ta och sova snart, just det imorgon ska jag försöka få med min pappa ut och övningsköra, gud så längesen det var senast. kommer inte ihåg något känns det som.. jaja det löser sig! nu: SOVA!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0