weekend!

hejsan!
 
igår efter jobbet åkte jag hem till annie, så fort jag kom till henne sprang vi en runda på 5 km och sen gick vi en på 5 km, efter det gjorde vi även styrka, riktigt härligt pass! :)
sen på kvällen åkte vi till stan för att äta på stantons, mysigt! :)
 
nu har  jag nyss jobbat klart, hade tänkt sova en stund sen ska jag dra ut och springa en runda med, ikväll ska jag grilla med några personer blir väl att sova hos annie som jag har gjort hela denna veckan för hennes föräldrar varit borta på semester. Imorgon ska jag upp till stugan och hjälpa mamma och pappa att måla om huset där, har lovat dom det.. så både lördag och söndag kommer väl spenderas rätt mycket där uppe.
 
nej nu ska jag ta en power nap så hörs vi!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0