Wheels & Wings

igår var det första dagen av de två dagarna av wheels and wings, blev inte som förväntat.
hade inte kul alls faktiskt, förutom att man stötte på massa härliga människor överallt, men annars var det verkligen tumme ner!
 
Idag hoppas jag på att det blir en bättre kväll, för ikväll blir det fest! får se om vi drar ner på stan på kvällen men har inte hört något! Ska ge den dubbelt idag eftersom jag var nykter igår ;)
 
Bilder kommer säkert komma imorgon ska ju festa med mina favoriter så det lär säkert tas mycket bilder! :)
 
Imorgon är det söndag, efter söndag kommer måndag.. måndag = jobb. Längtar inte. Ska bege mig nu, för de som ska till wheels and wings ikväll, håll ett öga öppet för mig! ;) puss på er
 
såhär kommer jag se ut ikväll! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0