You only live once.

hallå mina kära vänner!
tänkte börja säga att min kära vän malin har fixat lite här på min blogg! mycket nöjd så tackar så mycket :D kolla gärna in hennes blogg på http://mauolin.blogg.se/ :)
 
skriver inte så mycket längre, dels för jag jobbar, har sommarlov och gör annat. men här kommer ett inlägg så ni vet att jag lever! ;)
 
igår var jag först på dagen på valinge ip eftersom det var cup där och valinge höll i det så vi som inte spelade fick hjälpa till med försäljning och så vidare :) gick riktigt bra för mitt lag som faktiskt kom 2:a! :) sen på kvällen var det lagfest som gällde hade hur kul som helst! de som var nya fick uppdrag som de skulle göra under kvällen, haha ja mitt var att säga hur full jag var under hela kvällen från första droppen jag drack, haha gud så pinsamt det var! men fixade det fint då jag höll tal och skrek ut att jag var full så de tyckte jag skötte mitt uppdrag bra så slapp straffet om att springa runt tältet och låta som en gris ;)
senare på kvällen åkte jag och elin till veddige lokalfest, den var sådär.. kunde varit mycket bättre när det var så bra folk som var där men jaja! :) allt som allt hade jag iallafall en bra kväll :)
 
ligger just nu halvdöd i sängen, skulle ut och sola med johanna och vi bestämde att vi skulle till stranden men blev inte så mår alldeles för dåligt för det ;) istället väntar jag på att käraste hannah ska komma hit och sen kommer nog även elin :D vi hörs mina kära vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0