fredag

fredag åter igen, och det närmar sig sommarlov! kan säga att jag är jävligt avundsjuk på de som åker till napa idag min syster har verkligen gått runt och hoppat av glädje och de är det ända mitt fotbollslag har pratat om de senaste, jag vill med! men om 2 år är det våran tur!

idag blir det middag med mina favoriter så ska hem fort städa och sen kommer de vid 6-7 någon gång! slutar också efter denna lektionen som vi har nu alltså slutar vi allt som allt idag 10:40 gör mig inte ett skit! :D

På lördag hade jag tänkt och umgås med min kära vän Annie var ett tagsen sedan senast då vi inte var i onsdags. Får se vad vi hittar på men det brukar alltid hända något.

Så alla 93:or ha det grymt i napa och till resten håll ut nu inte lång tid kvar mannar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0