Fullt upp!

Hejsan!

Igår kom vi hem vid 12-1 ungefär då jag stan direkt gick och la mig, vaknade idag av att mamma sa att vi skulle i till stan, sagt och gjort så åkte vi in till stan och fick köpt mig lite saker hem även om det inte var meningen alls utan skulle bara köpa student present till Johanna :)

När vi sen kom hem hade Johanna vaknat hon visade tatueringen (som är as fin de 3 svalorna står för mig emma och sonny!) och sen berättade hon för mig om resan, blev så taggad på att åka dit då hon sa att det var det roligaste hon varit med om!

Nu har jag städat mitt rum lite smått och ska snart ta och fortsätta med det, måste även hitta två böcker som är helt borta som ska lämnas tillbaka :/

Imorgon är det bal, just nu verkar det som att vädret kommer suga men hoppas verkligen på det bästa för både de som ska gå och för vi som ska kolla!

Bilder på Johannas tatuering och dagens köp :)

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/1524523/images/2012/pic_205955995.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/1524523/images/2012/pic_205956021.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0