God morgon världen!

Då var studenten över, åh som jag längtar till den dagen, se alla 93:or så glada, fulla och ja det gick inte att inte vara glad för dom! När min syster sen kom hem för att äta var hon verkligen upp i varv så glad var hon :) Kommer komma bilder sen på Johanna och resten :)

Idag är det min tur, jag är laddad till tusen! Ska bli en så jäkla rolig kväll, vill ha kväll nu!!! Vid 12 ska jag knäppa första hemma hos Elin där vi också ska fixa oss och sånt :) åker sedan vidare till Kajsa där alla tjejer i klassen ska äta och små dricka :) sedan åker vi vidare till Linus där hela klassen kommer vara, sen har vi inte riktigt bestämt oss om vi ska in till stan eller leta efterfest på direkten, vi får väl se hur det blir! :)

Jag igår!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0