Godkväll

Hejsan mina kära läsare!

Åh sista dagen i skolan är klar! Hade bara en svenska lektion då vi redovisade sen slutade vi, jag och Elin åkte direkt till stan och gjorde lite ärenden + kollade skor till mig, hittade dock inga.

när jag kom hem så blev det städa huset och sen sov jag ett tag med, sen vid halv 7 var det dags för träning, fyfan vad jobbigt det var men så jävla skönt efteråt!

Imorgon är det ju som sagt studenten, bra jobbat alla 93:or! Blir först städa ännu mer av det som är kvar sen vid 3-4 åker vi in och kollar när alla springer ut! Sen kommer släkten hit och så :)

På torsdag är det skolavslutning, så
Jäkla gött!! Kommer bli så grymt kul då vi ska festa med klassen :) uppdaterar mer imorgon, puss så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0