lördag

tjeeenare!
 
jag vet att jag har varit kass på bloggen, har insett att man lovar för mycket helt änkelt. jag skriver när jag hinner eller orkar thats it. 
 
i torsdags sov jag i en husvagn med några kära vänner, hade hur trevligt som helst! på fredagen åkte vi sen med några andra till anneberg och kollade folkrace, i regn.. jävla skit väder. åkte sen till donken och åt. idag vaknade jag 5 i 5, varför det vet jag ej. gick upp halv 11 för att äta och börja fixa inför match mot onsala, gick mycket dåligt tyvärr!
 
nu sitter jag här hemma, ensam. ville åkt till solbacken idag, men ingen vill med mig :/ får väl se vad jag hittar på ikväll, ska till matthias en stund med lite folk hörde jag iallafall!
 
just det har märkt att det är ny design här på blogg.se så fattar nästan ingenting. lär väl mig antar jag!
måste också medela att jag saknar min elin något så grymt mycket, hon är nämligen i frankrike.. inte helt okej!
fick världens sötaste kort av henne på posten :) sen har ju även min bästa kompis annie fyllt 17 år! så ger henne ett stort grattis i efterskott! blev en överraskning med tårta och så hemma hos henne, så jag hoppas att hon fick en bra födelsedag!
 
nej nu ska jag dra mig, tjingeling så länge!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0