Lördag

Hej mina kära läsare!

Varit väldigt dålig på bloggen, men nu äntligen är det sommarlov, åh kan knappt fatta det själv! Skolavslutningen var riktigt bra! Började ju med att alla tjejer i klassen var hos Kajsa och började förfesta där, kan säga att alla var rätt borta redan vid 4 ;) sedan vid 7 åkte vi till Linus där resten av klassen var riktigt roligt!! Sen åkte vi in till stan och var där ett tag, var inte så roligt så känns skönt att det är sista året jag går runt på stan för nästa år blir det krogen! :)

Igår var jag hos Emma med några kompisar och kollade matchen, dö Sverige. Kollade sen på en film men jag lyckades somna, så vid 12 halv 1 körde jag och Filip hem :)

Idag har jag övningskört och nu väntar jag på att mina föräldrar ska bli klara med förrätten här så de kan sedan cykla vidare, de är ju nämligen cykelfest idag.
Sen får jag se vad jag hittar på ikväll, ska vara med Annie iallafall :)

Imorgon blir det match mot derome, är rätt taggad ändå! Och inte mer med de så är det ju midsommar nästa helg, grymt?! :D

Just det idag åker även Elin till Frankrike, inte okej. Har ju tävling med henne om vem som kommer vara brunast när hon kommer hem så jag får väl ligga i de dagarna det är sol och hoppas på att jag har någon chans, haha! ;) nej vi hörs mina kära vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0