Måndag

Godmorgon!

Sitter just nu på bussen påväg till skolan. Lång dag idag, fyfan!

Fredagen tillbringade jag med favoriterna Linn, Elin och Hannah åt middag hos mig och sen snackade massa girl talk, hur mysigt som helst! Elin sov över hos mig och som vi skrattade på natten, kunde inte sluta! På lördagen åkte jag hem till Linn, skulle på fest i veddige drog dit, såg hur det sög åkte igen 5 min efter ;) hick istället och la oss och snackade m.m :) vaknade av Linn vid 10 av att hon ville upp och äta frukost... Gick upp åt och sen tog vi en promenad in till stan för Linn skulle sola sen gick vi hem igen :) var hos henne till 8 på kvällen, drog mig sen hemåt för jag och Elin skulle kolla bb finalen hos mig! Så jävla grymt att hanna vann!! Sen åkte Elin hem och jag somnade på direkten. Idag blir det träning, ha det bra mannar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0