regn regn ännu mer regn...

hejsan!

usch vad det regnar ute, trodde det skulle bli fint väder idag när det var strålade sol vid 12 tiden men nej vad fel jag hade. blev en träning ute i spöregn och kan säga att jag aldrig längtat till att en träning skulle vara slut så mycket, ville bara duscha i det varma vattnet!

idag har jag även jobbat från 10 till 4 ungefär. Cash rullar in! sparar ju till en utlandsresa sista veckan på sommarlovet då jag och mina pinglor hade tänkt åka iväg, härligt som fan! så nu blir det jobb hela sommarlovet ut, inte världens roligaste kanske men bättre att man han något man samlar ihop pengar till än att jobba utan något mål.

nu ska jag snart sova då jobbet väntar imorgon med, yey not. vi hörs mina änglar! puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0