it's going down.

haha känner bara att bloggadet blir bara sämre och sämre! men i helgen har jag tillbringat med bästa vännerna så har inte hunnit blogga!

I fredags besökte jag Filip och kollade på hockeyn hemma hos han, även annie var där med oss. Vilket kaoz! haha nä men blev inte kollat så mycket av matchen utan låg och pratade istället!

Sen på lördagen väcktes jag av min bästa vän linn som kom till mig. Gick upp och duschade sen åkte vi iväg till stan på kvällen hämtade adam och christopher upp oss så åkte vi vidare till david och kollade på matchen mellan sverige och tjeckien där. Sen körde de hem oss igen eftersom de skulle upp tidigt nästa dag. Somnade rätt tidigt och vaknade av att linn väckte mig av att hon inte kunde sova... ;) gick upp åt frukost och sen gick vi en runda på 1.5 timme var hur skönt som helst! sen la vi oss ute i solen i 3 timmar och gissa vilken fet bränna jag har fått!

Kom iallafall hem från Linn nyss typ och är helt död, så jävla trött! imorgon är det skola igen, men vet ni vad nu är det inte långt kvar till sommarlov. Så himla skönt även om jag ska jobba hela lovet..

Nej nu ska jag försöka göra något vettigt! hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0