Long weekend!

Hello!

Sitter just nu i skolan och väntar på att nationella ska börja, väldigt nervös inför detta då jag har rätt svårt för att lyssna på engelska om vad de säger och skriva samtidigt. Får väl se hur det går! Inatt var det så jävla dåligt vaknade halv 2 och trodde klockan var 6 så gick upp och tog på mig kläder och sånt när jag sen kollade på väggklockan och den visade halv 2 blev jag lite förvirrad och trodde den hade stannat men kollade ändå mobilen (som jag verkligen hade för mig att jag stängde av för jag vaknade av den väckarklockan) men nej tydligen inte då var klockan halv 2, drog av mig kläderna och gick sur som fan och la mig igen.

Som tur är går vi bara skolan idag och sen är det helg! Halleluja!! Ska försöka träna idag då det inte blev av i måndags för jag var sjuk, även om jag fortfarande har ont i halsen så ska jag nog dra mig dit ändå, får väl se!

Nej nu ska jag vara glad resten av dagen har jag bestämt! Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0