Sjuk.

Hej allihopa!

Ligger just nu i sängen som jag gjort heeela dagen! Är nämligen sjuk, ont i halsen som faan! Har också fått jätte lite sömn nu det senaste så kollapsade nästan i morse så kände att det var lika bra att stanna hemma. Har sovit ungefär hela dagen så nu känner jag mig utvilad iallafall!

Hade en bra väldigt bra helg iallafall! Åkte på fest i veddige, även fast det bara var 96:or där så var det okej! Och så var jag också lite för full kände jag. Vaknade upp nästa dag hos Annie utan att ha sovit ett skit, och hade världens huvudvärk och mådde bara allmänt skit! Sen kom killarna och hälsade på hade lite vattenkrig och sen gick jag Annie och Jennifer till annies mormor och fikade, efter det åkte Jennifer hem och jag och Annie träffade Bob, andreas, Linus och Patrik, åkte till hajen för att köpa grillsaker åkte sen hem till Andreas för att grilla så det var en bra avslutning på söndagen!

Ska försöka ta tag i lite läxor nu puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0