skoltrött.

sitter i skolan på sista lektionen, idag är det varmt riktigt varmt! hade engelska imorse och sen hade de som hade omprov i matte det och de som inte hade omprov fick hål, min tid spenderade jag på stan med Linn och Elin. Väldigt synd att vara i skolan på en sådan här fin dag, nu kunde man ligga hemma i solstolen och bara njuta!
Gissa vad jag gjorde idag? jo cyklade till bussen, applåder! och ja det är faktiskt en bra bit, någon kilometer.

Ska även ta den fina cykeln hem sen efter skolan med, sen ska jag lägga mig och sola sola sola! brun vill jag bli!
Imorgon är det ett snepp närmare helg, vill va min syster just nu som fick helg igår, lyckost!

Nej vi hörs mina kära vänner!

ni märker ju bara hur skoltrötta vi är genom denna bilden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0