Sol, match!

Sitter hemma i solen som jag gjort i 2 timmar typ, slutade nämligen efter nationella idag och jag var klar vid 20 i 11 och jag var smart nog att ta moppen idag så kunde åka hem direkt! Det första jag gjorde när jag kom hem var ju såklart att lägga mig och sola, solen har dock gått lite i moln eller rättare sagt är det ett stort tunt moln på hela himmeln så jag ska försöka ta tag i svenskan nu som ska vara klar imorgon! Hoppas även att engelska lektionen ställs in imorgon för då har jag bara svenska vid 2 något, hade varit as grymt för då ska jag upp och sola vid 10 har jag bestämt! Nej nu ska jag göra svenska sen tagga fotbollsmatch som är ikväll, ja du hörde rätt fotbollsmatch i 100 grader kul!

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0