sommar!

hej

sitter just nu i skolan tyvärr, hade inte alls velat vara här utan hemma och sola i det fina vädret! och slutar 4 idag också fuck. Igår var jag hos annie, sov där från lördag till söndag då vi också var barnvakter för hennes kusiner för deras föräldrar var på bröllop, gick hur bra som helst men gör helst inte om det haha!

På söndagen kom barnen in vid halv 9 på morgonen och väckte oss, annie gick upp men jag låg kvar i sängen till 10 då jag med gick upp, satte mig och åt frukost och sen la jag och annie oss ute i solen och solade tills 2 ungefär sen hade annie fotbollsmatch så satt och kollade på den i solen med mina kära vänner Filip, Robin och Andreas efter det åkte vi och fiskade gick ju inte så bra då jag hela tiden fick klagomål om att jag skulle hålla käften, haha snälla vänner man har! ;)

vi hörs mina solstrålar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0