torsdag

goddagens!

igår sov jag hos linn, låg först ute i solen efter skolan och senare efter det tog vi oss en lång promenard var hur skönt som helst! idag vaknade vi upp kl 7:00 för att fixa oss och sånt till nationellt prov 08:10 i engelska!
gick inte alls bra kändes det som men får väl helt enkelt se. Fick också tillbaka ett prov där jag fick exakt E, jävligt tur! imorgon har jag sovmorgon för de som fick under E på provet i service ska göra om det på första lektionen så jag slipper det, skönt det! har dock matte prov imorgon och just nu låter det som de är den ända lektionen vi har imorgon!

idag har jag även solat i några timmar, tvättat bilarna och just nu sitter jag och kollar på hungergames som min lilla syster har laddat ner. Har redan sett den en gång innan men tycker den är riktigt bra! hoppas att vädret håller i sig nu förresten, är hur härligt som helst! om det är så imorgon lär jag sola hela dagen och på kvällen så snackade jag och min kära vän linn och att ta ett glas vin i det fina vädret om det nu blir det, hoppas,hoppas,hoppas!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0