FREDAG!

äntligen fredag så jäkla skönt!! har haft två prov denna veckan det första gick skit, verkligen as dåligt. Det jag hade igår gick dock mycket bättre! ;) sen efter skolan kom annie hit och sen åkte vi och tränade jag som redan hade träningsverk från box-step dog nästan igår, fyfan idag kunde jag knappt röra min rygg. började dagen med massage idag, idag hade jag oturen och massera så i två timmar stod jag och masserade.. sen var sista lektionen inställd idag så fick jag sluta 2 istället för 4 :) har nu städat klart HELA huset med hjälp av min syster, så nu ska jag snart bara lägga mig ner och ladda ner ett avsnitt av the vampire diaries. Blir en lugn kväll idag behövs verkligen är så otroligt trött! imorgon blir det träning och sen hem till annie :) på kvällen ska vi till derome årsfest! hoppas det blir en lika rolig kväll som alla de andra årsfesterna har varit! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0