Måndag

hejsan!!
Ligger just nu i sängen efter 2 timmars träning, helt slut i hela kroppen! var så att jag inte tyckte att gympan idag var så jobbig så satte mig på spinning cyklen när jag kom hem, så nu har jag ätit mina delikata ägg och en advokado gott! :)
imorgon är jag ledig från skolan, SKÖNT! har utvecklingssamtal och när handel har det så är alla lediga tills den tiden då man har det och sen är det bara att åka hem igen när det är klart. Sen blir det plugg fram till träningen, har prov både onsdag och torsdag och jag förstår ingenting i något av ämnena go frida! Men nu har jag gjort mig väl förkänt av ett avsnitt the vampire diaries, godnatt på er! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0