söndag

Tjenare kompisar!
 
har som ni kanske vet haft lov nu i en vecka. Har dock jobbat hela lovet, även idag. igår var det årsfest i grimeton, hade hur kul som helst, det ända jag klagar på var maten som jag tyckte var ovärd att betala så mycket pengar för som smakade bajs. pappa kom och hämtade mig vid 1 någon gång, så smart som han var så frågade han mig om jag ville jobba idag när jag var inte helt fullt nykter svarade glatt ja såklart... skulle jag aldrig gjort så pappa kom och väckte mig imorse så det var väl bara hålla det man hade sagt och dra sig ur sängen och jobba. Sen vid 3 var det iväg på kalas hos familjen andersson, ni som inte förstår så är det linn och moa :) mysigt med god mat, nästan det bästa med kalas är maten haha! ;) kom hem för en stund sedan och ligger nu i sängen imorgon blir det upp 6 för skolan igen, har två prov denna veckan också kul.. nej puss på er kära läsare! :)
 
så här taggad på skola imorgon
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0