Handikapp

Är för tillfället handikappad, min dator är på lagning så imorgon har jag varit utan den i två dagar, känns tomt..

Idag blev det lite shopping med min finaste vän Linn, letade klädet för helgen och jag har nu hittat vad jag ska ha på mig (y)

Vad har jag gjort mer? Jo tränat och pluggat, prov imorgon insåg för 2 min sen att jag inte kunde ett skit, sa fel på nästan varje fråga hell yeah! Så nu ska jag fortsätta försöka få in svaren i min hjärna, lycka till!

Imorgon är det också den efterlängtade fredagen! YES!!! Ska nog bara ta det lugnt äta gott med familjen eller mysa med Annie och veronika? Hmm båda är lika intressanta så får se! ha det mannar!

Bild på linnet idag, ska även ha detta i helgen :)


Kommentarer
Postat av: malin

och skorna med på bild förståss ;)

Svar: haha klart malin! mina finisar :D
fridaouw.blogg.se

2012-10-07 @ 19:50:16
URL: http://mauolin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0